88532249 | 88532250       info@webinaronline
 وبینار آنلاین Webinaronline
ترافیک نیم بها
تاريخ : بيست و ششم خرداد 1399 ساعت 10:17   کد : 47
با توجه به قرار گیری سرور های وبینار آنلاین، در داخل کشور، حجم مصرفی اینترنت در  نشست ها و کلاسهای برگزار شده در پلتفرم  وبینار آنلاین، بر اساس تعرفه اینترنت داخلی که کمتر از تعرفه اینترنت بین الملل محاسبه میشود.
قیمت تعرفه اینترنت داخلی که توسط سرویس دهندگان اینترنت همراه و ثابت مانند همراه اول، ایرانسل، پارس آنلاین، شاتل، مبین نت، عصر تلکام، آسیاتک، مخابرات  و سایر سرویس دهندگان، بسیار کمتر از حالتی که سرور ها در خارج از کشور قرار داشته باشند محاسبه میگردد و مقدار کمتری بابت استفاده از اینترنت توسط شرکت کنندگان در وبینار ها و کلاسهای آنلاین  هزینه خواهد شد.
برای اطمینان از این موضوع روی لیست دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی کلیک نموده سپس در باکس جستجو، دامنه  webinaronline را در ستون نشانی وب سایت جستجو نمایید.

وبينار (WEBINAR) چیست ؟

"وبینار"از ترکیب دو واژه وب و سمینار تشکیل شده است (Web based Seminar) و به معنی بستری مجازی است که ‌ميتوان آموزش‌ها و جلسات را با استفاده از آن بصورت برخط برگزار نمود. وبینارها اغلب با هدف آموزش نرم‌‌افزار، به اشتراک‌گذاری اطلاعات در مورد یک محصول یا خدمت جدید، ارتقای یک برنامه و … برگزار می‌شوند. ابزارهای آنلاینی که وجود دارند این امکان را برای سازمان‌ها فراهم می‎کنند تا به سادگی میزبان یک وبینار باشند. با استفاده از وبينار، شما می‌توانید نشست های باکیفیت و مقرون‌ به صرفه ایجاد کنید.
نماد اعتماد، اینماد