88532249 | 88532250       info@webinaronline
 وبینار آنلاین Webinaronline
دمو رایگان وبینار
تاريخ : دهم ارديبهشت 1399 ساعت 13:03   کد : 11
برای آشنایی با محیط وبینار آنلاین و تجربه محیط برگزاری رویدادها و کار با ابزار موجود در پلتفرم می توانید به صورت رایگان دمو دریافت نمایید. در نظر داشته باشید در حالت دمو امکان استفاده از تمام ابزار برای شما فراهم می باشد در این راستا شما قادر خواهید بود هر دو محیط مربوط به ارائه دهنده و مشارکت کننده را تجربه کنید و یک کلاس، کنفرانس و یا یک جلسه 5 نفره مجازی را برگزار نمایید.

در این راستا ابتدا در سایت ثبت نام نمایید و پس از فعال شدن عضویت خود به قسمت "خرید وبینار" در منو اصلی سایت مراجعه نمایید و پس از انتخاب سرویس "دمو رایگان" اولین درخواست دمو بلافاصله برای شما فعال خواهد شد.
این سرویس تا 24 ساعت برای شما فعال است و میتوانید تست وبینار را بصورت رایگان انجام دهید.
برای مشاهده راهنمای استفاده از وبینار آنلاین، میتوانید از بخش آموزش استفاده از وبینار بصورت متنی یا آموزش استفاده از وبینار بصورت فیلم بازدید فرمایید


 

وبينار (WEBINAR) چیست ؟

"وبینار"از ترکیب دو واژه وب و سمینار تشکیل شده است (Web based Seminar) و به معنی بستری مجازی است که ‌ميتوان آموزش‌ها و جلسات را با استفاده از آن بصورت برخط برگزار نمود. وبینارها اغلب با هدف آموزش نرم‌‌افزار، به اشتراک‌گذاری اطلاعات در مورد یک محصول یا خدمت جدید، ارتقای یک برنامه و … برگزار می‌شوند. ابزارهای آنلاینی که وجود دارند این امکان را برای سازمان‌ها فراهم می‎کنند تا به سادگی میزبان یک وبینار باشند. با استفاده از وبينار، شما می‌توانید نشست های باکیفیت و مقرون‌ به صرفه ایجاد کنید.
نماد اعتماد، اینماد