88532249 | 88532250       info@webinaronline
 وبینار آنلاین Webinaronline
  صفحه نخست

  ورود اعضا

ورود با تلفن همراه / ایمیل

  نام کاربری(ایمیل یا تلفن همراه )

  کلمه عبور

افزایش اعتماد به نفس با کلاس آنلاین و وبینار

افزایش اعتماد به نفس با کلاس آنلاین و وبینار
تاريخ:بيست و هفتم فروردين 1403 ساعت 12:04   |   کد : 10197   |   مشاهده: 98

افزایش اعتماد به نفس از طریق برگزاری کلاس‌های آنلاین و وبینار به راحتی امکان پذیر است. وبینار آنلاین با ارائه‌ی قیمت مناسب و کیفیت بالا، تجربه‌ی برگزاری کلاس آنلاین و وبینار را امکان پذیر می‌کند. 

حتما خیلی برایتان پیش آمده است که می‌خواهید در دورهمی‌ها صحبت کنید اما خجالت می‌کشید و فکر می‌کنید نظرتان اهمیت چندانی ندارد و ترجیح می‌دهید ساکت بمانید. شاید بزرگترین مشکل شما ترس از قضاوت دیگران است. یکی از راه‌های حل مشکل، رو به رو شدن با آن است. اعتماد به نفس یکی از ویژگی‌های شخصیتی است که بسیاری از افراد فکر می‌کنند ذاتی است ولی همه می‌توانند این ویژگی را در خود تقویت کنند. یکی از راه‌های پیشنهادی افزایش اعتماد به نفس با کلاس آنلاین و وبینار امکان پذیر است.

چرا وبینار راه مناسبی برای افزایش اعتماد به نفس است؟

همانطور که خودتان هم تجربه کرده‌اید، برای یادگیری بسیاری از مهارت‌ها (از جمله اعتماد به نفس و یا صحبت در جمع) نیاز است تمرین کنید. یکی از راه‌های تمرین، تدریس و یا توضیح مطلب و موضوعی است که به آن تسلط دارید و برای ارائه کردن جذاب است. به عنوان تدریس کننده، با افزایش تسلط بر مطلب، وبینار بهتری برگزار خواهید کرد. از بهترین راه‌های معرفی کسب و کار و یا هر حرفه‌ای این است که به دیگران معرفی شوید. شرکت کنندگان وبینار وقتی تسلط شما را می‌بینند، دوست دارند در نشست‌های بعدی شما شرکت کنند. همین موجب می‌شوند به توانایی خود در اجرا و صحبت در جمع مطمئن‌تر شوید.
حتی اگر شرکت کننده‌ی کلاس آنلاین و وبینار هستید، فضای آنلاین فرصت را فراهم می‌کند تا اعتماد به نفس با کلاس آنلاین و وبینار افزایش پیدا کند. با شرکت در کلاس آنلاین و وبینار در حالی که احساس آرامش بیشتری دارید می‌توانید در گفت و گوها شرکت کنید و یا نظرتان را بیان کنید. عدم ارتباط چهره به چهره در مواردی که مضطرب هستید موجب اطمینان خاطر شما می‌شود.
 

چگونه اعتماد به نفس خود را در هنگام برگزاری وبینار حفظ کنیم؟

یکی از مهمترین نکاتی که باید قبل از برگزاری وبینار به آن توجه کنید این است که پیش از برگزاری وبینار و کلاس آنلاین باید خودتان را کاملاً آماده کنید. حتی اگر بخشی از مطلب را از یاد بردید، نباید متوقف شوید و سعی کنید به بقیه‌ی مطلب بپردازید. اگر بخش فراموش شده مهم است، در بخش دیگر توضیحات به آن اشاره کنید.
برای تسلط هرچه بیشتر بر مطلب پیش از برگزاری وبینار باید مراحلی برای آماده سازی مطلب انجام دهید.

آماده سازی لازم پیش از برگزاری وبینار

برنامه ریزی پیش از آغاز وبینار دلگرمی خوبی برای افراد پر اضطراب است. موارد زیر را پیش از برگزاری وبینار و کلاس آنلاین در نظر بگیرید:
- موضوع خود را انتخاب کنید.
- در مورد مطلب مطالعه‌ی دقیق کنید.
- خلاصه‌ای از مطلب خود تهیه کنید.
- تمرین کنید.
- به مدت زمانی که توضیحات طول می‌کشد توجه کنید.
- بخشی از جلسه‌ی کلاس یا وبینار خود را به پرسش و پاسخ اختصاص دهید.
- چک کردن تجهیزات (وبکم، صدا و ...)
- نرم افزا مناسب انتخاب کنید (نرم افزار پیشنهادی ما بیگ بلو باتن است.)
- بهتر است یکبار پیش از برگزاری وبینار، یک وبینار آزمایشی برای خود باز کنید تا با فضای نرم افزار وبینار بهتر آشنا شوید.
- نمونه‌های مشابه کلاس یا وبینار خود را پیدا کنید و آن را تماشا کنید تا با روند آن آشنا شوید. 

برخی نکاتی که باید به خاطر بسپارید

- اگر قبلاً کلاس آنلاین یا وبینار برگزار کرده‌اید، بهتر است برای بهبود عملکرد خود در تدریس ویدیوهای قبلی را مرور کنید و روش تدریستان را به روز کنید.
- لازم است توجه شرکت کنندگان را به وبینار جلب کنید. بهترین نوع وبینار این است که شرکت کنندگان نیز امکان اظهار نظر دارند.
 

تسلیم نشوید!!!

پیشنهاد می‌شود برای کاهش اضطراب مدیتیشن کنید و برنامه‌ی خوابتان را منظم کنید. سعی کنید تمرکزتان را از دست ندهید. جای نگرانی نیست چون تا این مرحله تمام تلاش خود را کرده‌اید. فقط سعی کنید به حس فوق العاده‌ی استراحت بعد از برگزاری وبینار فکر کنید! آگاهی از نقطه ضعفتان قدم بزرگی در راستای بهبود اضطراب و اعتماد به نفستان است. همیشه اولین تجربه‌ها سخت هستند. سعی کنید حتی اگر اشتباهی در تلفظ و یا ارائه داشتید، به آن فکر نکنید و برای دفعات بعد مشکل را برطرف کنید. 
 

کلام آخر

یکی از راه‌های تقویت اعتماد به نفس برگزاری وبینار است. با تمرین برای صحبت کردن در جمع، ترس شما کمتر می‌شود. وبینار در واقع شما را در عمل انجام شده قرار می‌دهد و شما را به ارتباط رو در رو با دیگران مجبور می‌کند. وبینارآنلاین با ارائه‌ی سرویس‌های مختلف وبینار و کلاس آنلاین شما را در مسیر تقویت اعتماد به نفستان یاری می‌کند. جهت خرید کلاس آنلاین، وبینار و یا کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

https://webinaronline.ir/News//10197

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کاربردها

نماد اعتماد، اینماد