88532249 | 88532250       info@webinaronline
 وبینار آنلاین Webinaronline
  صفحه نخست

  ورود اعضا

ورود با تلفن همراه / ایمیل

  نام کاربری(ایمیل یا تلفن همراه )

  کلمه عبور

وبینار مارکتینگ

وبینار مارکتینگ
تاريخ:پانزدهم فروردين 1403 ساعت 13:48   |   کد : 10196   |   مشاهده: 127

با استفاده از وبینار می‌توانید محصولات و خدمات خود را به علاقمندان معرفی کنید و برای توسعه‌ی برند خود تلاش کنید. در ادامه با برگزاری وبینار در جهت بازاریابی محصولات بیشتر آشنا می‌شوید. 

وبینار مارکتینگ یک راه ارزان و به صرفه برای جذب مخاطب برای معرفی کالا یا خدمات به صورت آنلاین است. با استفاده از وبینار مارکتینگ می‌توانید محصولات خود را در سطع وسیع تبلیغ کنید. یکی از مزیت‌های وبینار این است که می‌توانید مخاطب خود را از محدوده‌ی کشور به جهان ارتقا دهید. همچنین می‌توانید با ترکیب موضوعات جذاب و معرفی محصول خود، نام شرکت خود را به گوش دیگران برسانید. 

وبینار چیست؟

وبینار ترکیبی از دو لغت webinar و seminar است. یکی از راحت‌ترین و کارآمدترین راه‌های معرفی محصولات و خدمات با استفاده از وبینار انجام می‌شود. تبلیغ محصول و خدمات و برگزاری جلسات پرسش و پاسخ موجب رایج شدن وبینار مارکتینگ شده است.

وبینارهایی برگزار کنید که مورد استقبال قرار گیرد

برگزاری وبینار از آنچه فکر می‌کنید رایج‌تر است. اما به علت بازاریابی و تبلیغات غلط، بسیاری از افراد از برگزاری آنها خبر ندارند. برای محبوبیت در انجام هر کاری به عنصر خلاقیت نیاز دارید. انتخاب موضوع‌های محبوب برای برگزاری وبینار به تنهایی کافی نیست.
برخی از انواع وبینار که توسط مردم استقبال می‌شود عبارتند از:
- وبینارهای آموزشی
- وبینارهای پنلی
- وبینارهای مصاحبه‌ای
- وبنیارهای پرسش و پاسخ
اگرچه میزان علاقه‌ی مخاطب با توجه به موضوع وبینار متفاوت است در تمامی وبینارها لازم است به این نکته توجه کنید که عنوان وبینار و موضوع مورد بحث در جذب مخاطب بسیار تأثیرگذار است.

مزایای وبینار

استفاده از استراتژی وبینار مارکتینگ در جای مناسب منجر به تصمیم گیری آگاهانه درباره‌ی نحوه‌ی راه اندازی وبینار منجر می‌شود.
- کاهش هزینه رفت و آمد
- افزایش اعتبار شما و برند شرکت
- دسترسی آسان در هر زمان و مکان
- مخاطبان زیاد
- قابلیت ضبط و تماشای مجدد وبینار

برای برگزاری وبینار چه اقداماتی انجام دهیم؟

پیش از انجام هر کاری به برنامه ریزی دقیق نیاز است. اگر هنوز نمی‌دانید از کجا باید شروع کنید جای نگرانی نیست. به 11 نکته‌ی زیر یش از برگزاری وبینار دقت کنید.
1- یافتن موضوع مناسب: موضوع جذاب و مناسب در جذب شرکت کنندگان وبینار بسیار تأثیرگذار است. باید موضوعی انتخاب کنید که با برند شما مرتبط باشد و بتوانید از طریق آن علاوه بر آموزش، محصول یا خدمات خود را معرفی کنید.
ی- جامعه‌ هدف را انتخاب کنید: در مورد مشتریان خود تحقیق کنید. ببینید مشتریان شما در چه محدوده‌ی سنی قرار دارند و اگر قصد گسترش محدوده‌ی سنی مخاطب را دارید باید در ابتدا مخاطب کنونی خود را بشناسید.
3- زمان مناسب برای برگزاری وبینار انتخاب کنید: برای مثال؛ اگر وبینار را در اول هفته برگزار کنید (مثلا شنبه) بدیهی است که بسیاری از علاقمندان نمی‌توانند در این جلسات شرکت کنند. بیشتر افراد دانشجو و یا شاغل هستند. حتی اگر وبینار را بعد از ساعات کاری برگزار کنید، احتمال شرکت نکردن آنها بسیار زیاد است. بنابراین بهتر است آن را در آخر هفته برگزار کنید.
4- فرمت و مراحل برگزاری وبینار را انتخاب کنید.
5- هدف از برگزاری وبینار مشخص کنید: هدف شما از برگزاری وبینار چیست؟ پس از اتمام آن می‌خواهید به چه هدفی برسید؟ برخی از اهدافی که می‌توانید در ذهن خود نگه دارید: فروش بیشتر، محبوبیت بیشتر برند،
6- چالش‌ها و بخش فنی را مدیریت کنید.
7- تبلیغات: تبلیغات برای ارتقای محبوبیت وبینار و موضوع وبینار در شبکه‌های اجتماعی بسیار تأثیرگذار است. حتما برای خودتان پیش آمده است که در فضای مجازی چرخ می‌زدید و ناگهان جلسات کلاس آنلاین رایگان و یا جلسات گفت و گوی وبینار با موضوعات متفاوت را دیده‌اید.
8- ثبت نام: بخش مهم برگزاری وبینار به نام نویسی و ثبت نام افراد برای شرکت در وبینار استفاده می‌شود.
9- فرمت مناسب برای برگزاری وبینار را انتخاب کنید: ساده‌ترین گزینه برای برگزاری وبینار اسن است که کل وبینار تنها با یک سخنران برگزار شود. فرمت وبینار می‌تواند در حالت مصاحبه برگزار شود و یا در قالب گفتگو با چندین سخنران انجام شود. البته شما می‌توانید با توجه به نوع وبینار، فرمت مناسب خود را بیابید.
10- بهینه سازی برای گوشی موبایل: اندازه‌ی متن در وبینار باید به گونه‌ای باشد که در گوشی به خوبی دیده شود. بسیاری از افراد به لپ تاپ و یا کامپیوتر شخصی دسترسی ندارند. بنابراین بهتر است از فونت و اندازه‌ی مناسب برای محتوا و ظاهر وبینار خود استفاده کنید.
11- عنوان جذاب انتخاب کنید: عنوان وبینار موضوع وبینار را به خوبی بیان می‌کند.
 

کلام آخر

امروزه استفاده از وبینار برای مارکتینگ بسیار رایج است. با استفاده از وبینار، نه تنها می‌توانید درباره‌ی موضوعات مختلف بحث کنید و مسائل روز را تجزیه تحلیل کنید، بلکه همچنین می‌توانید با معرفی محصول و یا خدمات خود به اعتبار برند خود بیفزایید. وبینارآنلاین با سال‌ها سابقه آماده‌ی ارائه‌ی وبینار و کلاس آنلاین با کیفیت است. خرید وبینار بسیار آسان است. تنها کافیست به بخش خرید وبینار در سایت مراجعه کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

https://webinaronline.ir/News//10196

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کاربردها

نماد اعتماد، اینماد