88532249 | 88532250       info@webinaronline
 وبینار آنلاین Webinaronline
  صفحه نخست

  ورود اعضا

ورود با تلفن همراه / ایمیل

  نام کاربری(ایمیل یا تلفن همراه )

  کلمه عبور

تاريخ:بيست و ششم دی 1402 ساعت 12:18   |   کد : 10182   |   مشاهده: 456

در ترافیک و شلوغی نمانید! نشست های خود را "وبینار آنلاین" کنید.

با شروع فصل مدارس و شوق و ذوق همگان برای رسیدن به مدرسه و دانشگاه، با افزایش ترافیک در خیابان‌ها مواجه می‌شویم. اگرچه پیشنهاد می‌شود که از وسایل نقلیه‌ی عمومی استفاده شود اما با افزایش جمعیت، مشکل اصلی ترافیک در طی سال‌های اخیر حل نشده و بسیاری از افراد با وجود استفاده از مترو و اتوبوس زمان زیادی را هدر می‌دهند و با این وجود سر وقت به مقصد خود نمی‌رسند. 

ترافیک یکی از بزرگترین مشکلات شهرهای بزرگ است. با وجود طرح‌های مختلف ترافیک و تغییر مسیرهای شهری، نسبت به قبل تفاوت زیادی حس نمی‌شود. ترافیک طولانی همچنین موجب خستگی دانش آموزان می‌شود و بر عملکرد دانش آموزان در مدرسه تأثیر می‌گذارد. خستگی یکی از عواملی است که بیشترین تأثیر را بر یادگیری دانش آموزان دارد. علاوه بر خستگی ترافیک، هزینه‌ی رفت و آمد و زمان طولانی‌ صرف شده در ترافیک موجب می‌شود بسیاری از مدارس کلاس‌های خود را به صورت آنلاین برگزار کنند. علاوه بر موارد نام برده شده، در هزینه‌های جانبی مانند قبوض (برق، آب، گاز و ... .) و نگهداری از محیط مدرسه و دانشگاه نیز صرفه جویی می‌شود. 

برای حل این مشکل چه باید کرد؟ شما می‌توانید با بیگ بلو باتن کلاس‌های خود را به صورت آنلاین برگزار کنید.
 
برای آشنایی بیشتر با بیگ بلو باتن اینجا کلیک کنید!

کلاس آنلاین با وبینار آنلاین

 منظور از کلاس آنلاین، کلاسی است که به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود. بنابراین با رفت و آمد کمتر و شرکت در کلاس به صورت آنلاین ترافیک شهر کاهش می‌یابد. با برگزاری کلاس به صورت مجازی، دیگر از نظر مکانی محدود به فضای مدرسه و کلاس نخواهید بود و می‌توانید از هرجایی که هستید بدون آنکه درگیر مشکلات رفت و آمد و ترافیک شوید از بیگ بلو باتن استفاده کنید. 

برخی مزایای استفاده از بیگ بلو باتن:

-    تخته سفید: در بیگ بلو باتن می‌توانید از تخته سفید برای نت برداری استفاده کنید. قلمو‌ها و انواع رنگ‌ها برای یادداشت برداری آسان در ابزارها قرار داده شده است. همچنین امکان تایپ کردن متن بر روی تخته سفید وجود دارد. 
-    اشتراک گذاری صفحه: در بیگ بلو باتن امکان اشتراک گذاری صفحه‌ی دسکتاپ وجود دارد. در صورتی که فایلتان مشکلی دارد و نمی‌توانید آن را آپلود کنید، می‌توانید از این هم رسایی (اشتراک صفحه) استفاده کنید. 
-    وبکم و میکروفن: برای ارتقای کیفیت کلاس‌های آنلاین و تلاش برای شبیه سازی محیط کلاس‌های حضوری، بسیاری از معلم‌ها از وبکم استفاده می‌کنند و تلاش می‌کنند تا جلسات خود را به صورت رفت و برگشتی میان معلم و دانش‌آموز برگزار می‌کنند. 
-    گروهبندی: برای گروهبندی و مشورت دانش آموزان با یکدیگر مدیر جلسه می‌تواند دانش آموزان را گروهبندی کند. این قابلیت برای انجام کارهای گروهی، ارائه و تقویت مهارت گروهی مناسب است. 
-    لیست حضور و غیاب: حضور و غیاب در بیگ بلو باتن به صورت خودکار انجام می‌گیرد و با ورود به جلسه، حضور شما ثبت می‌شود. در آخر جلسه همچنین لیست حضور و غیاب را در دسترس خواهید داشت.
 

با خرید کلاس آنلاین می‌توانید کلاس‌های آنلاین برگزار کنید و یا در کلاس آنلاین شرکت کنید. وبینارآنلاین آماده‌ی خدمت رسانی به شما عزیزان است. جهت کسب اطلاع از قیمت و پلن‌های وبینار آنلاین با ما تماس بگیرید
 

خرید کلاس آنلاین

خرید وبینار

https://webinaronline.ir/News/1/10182

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کاربردها

نماد اعتماد، اینماد